Aktualności

Zdjęcie artykułu Wznowienie naboru wniosków na formy wsparcia realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim w 2025 roku
08.07.2025

Wznowienie naboru wniosków na formy wsparcia realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim w 2025 roku

Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim wznawia od 09.07.2025 r. do wyczerpania środków, nabory wniosków na niżej wskazane formy wsparcia: szkolenia; bony na...

Zdjęcie artykułu Wniosek o skierowanie na szkolenie w ramach projektu "Z wigorem do pracy"
26.06.2025

Wniosek o skierowanie na szkolenie w ramach projektu "Z wigorem do pracy"

Jednym z zadań w ramach projektu "Z wigorem do pracy" jest aktywizacja zawodowa - szkolenia indywidualne. Po zakończeniu wsparcia w ramach aktywizacji społecznej, w miesiącu...

17.06.2025

Warsztaty dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej: "Biznesplan od kuchni" – zapraszamy!

Zapraszamy osoby zainteresowane na bezpłatne warsztaty pt. „Biznesplan od kuchni”, które poprowadzi nasza doradczyni zawodowa Aneta Grab. Data: 30 czerwca 2025 r. (poniedziałek) Godzina rozpoczęcia: 10:00 Czas trwania: ok. 3 godziny Miejsce: sala nr 25, I piętro, PUP w Piotrkowie Trybunalskim Cel warsztatów Zapoznanie...

16.06.2025

​​​​​​​Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim poszukuje kandydatów na zawodowe rodziny zastępcze oraz prowadzących rodzinny dom dziecka

Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka, działające przy Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim, prowadzi nabór kandydatów do pełnienia funkcji zawodowych rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinny dom dziecka. Pełnienie tych funkcji to nie tylko praca, ale przede wszystkim misja – dająca dzieciom szansę...

Zdjęcie artykułu Korekta Harmonogramu wsparcia na miesiąc czerwiec 2025 r.
09.06.2025

Korekta Harmonogramu wsparcia na miesiąc czerwiec 2025 r.

Poniżej przedstawiamy korektę harmonogramu wsparcia na miesiąc czerwiec 2025 r. dla uczestników projektu "Z wigorem do pracy".  Zmianie ulega termin spotkań...